miercuri, 9 februarie 2011

Viata bate filmul ?!

Acum sincer,cati dintre voi nu v-ati dorit macar o data sa traiti ca intr-un anumit film,sa fiti fericiti,fara griji sau fara probleme ?. De cate ori nu ne-am dorit sa putem scapa de tot ? De cate ori nu ne-am dorit sa avem o lume a noastra,o viata a noastra,sa fim noi regizorii filmului,sa ne cream noi propria viata si propriile personaje. Eu de multe ori am vrut sa traiesc mai bine,sa o duc mai bine,sa scap de suferinta sau sa reusesc sa ma descarc mai usor ,dar din pacate nu pot,nu pot pt.nu-mi pot schimba viata asa usor,trebuie sa raman aici,asa,in lumea mea,cu bune si cu rele...stiu nu e alegerea mea,dar asta e viata mea.Se zice ca ce gen de film urmaresti asa ar fi viata ta..pai la mine e cam adevarat.Ador filmele horror,cu sange,cu spirite,fantome, uneori ma linistesc urmarindu-le si din cauza asta multi am considera satanista .Wtf ?Sincer chiar nu-mi pasa,daca nu pot avea o viata a mea,creata dupa bunul meu plac,macar sa pot urmari asa ceva.Nimeni nu poate trai fara filme,e o parte din noi,un lucru interesant sau educativ,depinde de preferintele noastre.De aceea de multe ori nu viata bate filmul ce filmul bate viata pt.ca filmul e o lume de vis,poate chiar un paradis...dar nimic mai mult,noi trebuie sa revenim mereu la realitate.Asta e,ma obisnuiesc asa. Fara propria mea viata,fara preferintele mele pt.ca viata e o curva si te fte cum vrea ea.

Un comentariu:

  1. Hi:-)! Imi place foarte mult stilul in care scrii si ma bucur ca ai deschis acest subiect: "Viata bate filmul?!". Din pacate realitatea ne obliga sa ne construim un univers propriu in care toate dorintele sa ni se implineasca, toate sa decurga dupa bunul nostru plac. Nici macar acest "refugiu" nu ne ajuta prea mult intrucat trebuie "sa coboram cu picioarele pe pamant" si sa ne continuam viata asa cum e.
    Daca luam insa decizii corecte, ne putem schimba foarte mult viata;). Poops!:*

    RăspundețiȘtergere