luni, 14 februarie 2011

Vreau sa pun Punct .

E greu,m-am saturat,vreau o viata noua...din pacate raman doar la ce-mi doresc...doar niste dorinte stupide ar zice multi .Asa chiar nu mai pot continua,m-am saturat de atatea certuri cu parintii,cu prietenii...etc,etc .In fiecare zi parca o iau de la capat cu aceleasi povesti si acelasi motive.Atatea nimicuri pt.care trebuie sa sufar mereu .Aceleasi zile idioate care incep mereu cu certuri si nervi,aceiasi parinti care nu ma inteleg si ma critica mereu,parca sunt o carpa de sters si ma folosesc cand au nevoie de mine. Wtf ?Asa nu se mai poate,vreau sa pun Punct .Sa o iau iar de la capat,sa incerc sa fiu fericita....sa nu mai existe atatea motive pe lumea asta pt.care sa se scrizeze parintii mereu la mine,sa ma inteleaga si pe mine...ca si eu am suflet,si eu plang,sunt trista,zambesc si imi doresc sa traiesc...doar imi doresc,pt.ca o viata mai buna nu vezi decat in povesti...si parca la un moment dat chiar te saturi sa mai incerci stiind de la bun inceput ca nici macar nu are vreun sens.As vrea sa pun punct la tot !As vrea sa pot schimba ceva,sa nu mai fiu mereu cea care nu merita nimic niciodata si pt.care nu merita sa faci vreun efort.E greu sa stii ca toti te judeca mereu fara macar sa inteleaga ce e in sufletul tau sa te intrebe daca te poate ajuta cu ceva,daca iti poate oferi niste sfaturi.Dar imi doresc imposibilul,stiu ca foarte multa lume sufera din cauza aceasta,toti din jurul lor ii fac sa se simta oribil si in plus.Mi-as dori o schimbare,una mica,o speranta...doar putin,nu-mi doresc ceva ce nu s-ar putea...daca s-ar schimba lumea...stiu,nu mai visez ca n-are rost...toti vor ramane la fel de prosti..nu vreau sa-mi mai bat capul cu asta,de acum incolo voi incerca sa-mi fie mai bine,sa nu mai sufar sa fiu un om fericit...pt.ca de multe ori viata te f**e cum nu te astepti si macar pentru cateva momente sa simti ca esti fericit,ca ai tot ce s-ar putea...mi-as dori multe,dar din paacte stiu ca nimic nu se va rezolva doar prin dorinte...iar eu nu voi mai incerca sa fac pe nimnei sa inteleaga ca nu-mi e bine,probabil nici macar nu le pasa !

Un comentariu:

  1. Trist, dar adevarat. Din pacate, nimeni nu ne intelege pe deplin, parca toti ne critica si incearca sa ne manipuleze... E nevoie stringenta de o schimbare, altfel nu se va mai putea in ritmul acesta prea mult...
    No more words...they are not enough >:D< :-*!!

    RăspundețiȘtergere