marți, 4 octombrie 2011

sper la mai bn, dar degeaba :-j

hei :* , nu am mai postat de mult pe blog :d. . in ultimul timp am avut parte doar de certuri cu parintii , cu prietenele. . . s-au intamplat multe, in unele momente am simtit ca nu mai pot merge mai departe , ca mi-a ajuns , ca m-am saturat de viatsa asta , de tot ;) . Nici cu baietii nu stau prea bine :-j , nu ma prtn si inca sufar dupa el , e complicat , nu mai inteleg nimic. . Poate eu sunt de vina pt tot ce se petrece . Poate ar trebui si eu sa incerc sa ma schimb, dar simt ca nu am pt cine, nu ma pt ce, nu merita nimeni . . In primul rand ar trebui sa nu maq mai critice intr-una pt orice motiv , sa aiba incredere in mine , sa incerce macar ,si isi vor da seama ca sunt o pers de treaba in care pot avea incredere . Dar asta e, fiecare cu parerile si impresiile lui :-j . Am o singura prtna in care pot avea incredere tot timpul stiind ca nu ma tradeaza , ca e alaturi de mine , la bine si la rau, orice ar fi :X . Pt ea maerita sa traiesc, sa merg mai departe ;) .Sa incerc sa trec peste toti si peste toate :) .Incerc sa nu-mi mai pese ,sa fiu tare , indiferent de cat de mult ma doare :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu