luni, 25 aprilie 2011

oare ?

Sincer nu stiu ce e cu mine . Sufar dupa fostul prieten , incerc sa-l uit ...dar cu cat ma gandesc mai mult cu atat e mai rau . Vineri am avut o intalnire cu un prieten, ne-am cunoscut pe net si cum eram singuri amandoi am hotarat sa mergem la un film impreuna...sincer m-am simtit superb alaturi de eel dar mi-e frica sa nu mai sufar din nou la fel ca inainte, poate ar fi bine sa stau o perioada singura dar nu pot pt ca mereu imi amintesc de fostu si imi vine sa plang :| . Sau poate e mai bine sa-i dau o sansa sa vad cum ne intelegem impreuna si daca ar avea vreo sansa relatia noastra ...Dupa cum pare e un tip foarte de treaba dar o sa vad pe parcurs :) . Sper ca nu o sa ma dezamageasca ,vreau sa am incredere in el ,sa ne simtim bine impreuna si sa uit de trecut . :) Problema mea e ca sunt prea sacaietoare si vreau sa tin de el sa nu.l pierd ...faptul ca tot timpul e la rude ,prieteni blah blah ma face sa fiu geloasa ...vreau sa fiu sigura ca nu e cumva cu alta .In fine sper ca o sa fie bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu