duminică, 3 aprilie 2011

Fara iubiree !!

Nu ma mai postat nimic de ceva timp si m-am gandit sa mai scriu cate ceva din ce mi s-a intamplat in ultimul timp...Toata dragostea,iubirea dintre noi doi a disparut.Poate asa  ne era sortit,ce sa zic ?Chiar regret dar era si vina mea,nu trebuia sa tin relatia ascunsa de parinti deoarece nu ne puteam vedea decat pe ascuns si chestii de genul. El si-a gasit o alta prietena,si tot ce a fost intre noi a disparut....bn,am ramas prieteni foarte buni,amici si poate chiar ceva mai mult...Sincer e imposibil sa ne mai vedem in continuare fara sa ne sarutam chiar daca nu mai suntem impreuna....nush nu ne putem abtine niciunul,in fine...eu din pacate il mai iubesc inca dar o sa-mi treaca mie :) .Acum vreau sa uit de baieti pt.o vreme,sa fiu singura...probabil acum e mai bine asa :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu