duminică, 3 aprilie 2011

gura mica ! :)

M-am saturat sa comenteze intr-una, m-am saturat sa bage atatea inventii si minciuni. Bai,uitati-va inainte la voi si taceti din gura,mai lasati-ma cu impresiile astea false.Prieteni falsi care se baga peste tot si starnesc numai certuri si prostii,profesori ratati carora nu le mai tace gura,numa buni pentru comentarii,oameni idioti,falsi,mincinosi,figuranti si nimic frumos din partea lor...doar impresii la  maxim .Si ma tot intreb de unde atata tupeu pentru nimic ?Va dati tare importanti toti dar nu aveti de ce.Pe langa asta va mai luati si de mine ca m-am schimbat,ca nu ma mai recunoasteti,ca mi s-o urcat la cap,numai de prostii is buna si nush ce :| .Da stiti voi citatu ala: ,,Toti incep s-acuze ca m-am schimbat cu timpu`, as fi ramas la fel daca ar fi fost totul mai simplu :) ,, .In primul rand intrebati-va care au fost motivele ,cine e de vina,cine a gresit si cine m-a facut sa ma schimb....acum nu va convine dar ce sa va fac eu ? Mai bine taceti din gura ca nici voi nu sunteti perfecti .Bai,nimeni nu e perfect .Hai gura :) . Lasati-ma in pace ca vorbiti degeaba,eu nu o sa ma schimb pentru niste persoane care nu merita nimic.

Un comentariu: